joi, 5 aprilie 2012

Schimbari


Nu am avut ocazia sa fiu martora la aceste schimbari. Obisnuiam sa fiu fata careia nu ii pasa de nimic, cea care face doar ceea ce crede ca e bine.Acea fata care nu isi arata sentimentele, nu pentru ca nu le are, ci pentru ca nu vrea sa le arate. Ar deveni vulnerabila.
Am deschis ochii si m-am trezit. Unde sunt? Nimeni nu mi-a raspuns pana acum la aceasta intrebare. Stiu doar ca nu mai sunt acea fata din trecut.
Nu ma mai recunosc! Numele meu este la fel ca atunci, chiar si infatisarea este aceeasi, dar nu ma simt ca ea. Ea, acea fata care obisnuiam sa cred ca sunt eu, desi nu este asa. Nu imi amintesc cand am vazut-o ultima oara, nici cand am vazut-o prima oara.Nu imi amintesc cand m-am transformat in fata care sunt acum. Este amnezie? Nu, pentru ca daca ar fii nu mi- as mai aminti nici lucrurile pe care le-am facut de-a lungul anilor. Imi amintesc tot, dar totodata nu imi amintesc nimic. Stiu doar un singur lucru: Vreau sa fiu EU!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu